Monday, October 23, 2006

We're going to the city, oh yeah

Yep, we're going to Stockholm for one night on December 9th. We did it! We got tickets to Invasion! (and really good tickets, at that). I'm excited.

By the way, Jonas Khemiri got nominated for the August award. Awesome.

Snodd från V - Resor:
· När reste du senast?
I augusti till London med mina farföräldrar.
· Vilka länder har du besökt?
Hmm... Grekland, Italien, Österrike, Tyskland, Spanien, England, Danmark, Cypern och Portugal (egentligen Madeira, men det hör ju till Portugal).
· Drömresemålet?
Som jag inte redan har besökt; Australien och New York. Redan besökta; London och Barcelona som jag aldrig får nog av.
· Roligaste reseminnet?
Oj. Många. Min 20års-fest i London 2004. Lavender 4 Life med V och tjejerna i London 2006 (och att bo på Generator får ett extra omnämnande). Havana Club och O'Connell's med spanskgänget i Madrid 2003. San Juan på stranden med M och hela gänget i Barcelona 2006. Och hela kanotingen med mina gymnasiepolare 2003, som visserligen var inom Sverige men ändå en resa.
· Tråkigaste reseminnet?
Skulle kunna vara när jag sprang rakt in ett ett välputsat fönster på Mallorca och spräckte näsan. Det satte sina spår. Fysiskt och psykiskt. :P

No comments: